esmaspäev, 14. september 2009

Pühapäev. 13.09.09. Ei tohi kade olla!:(
Juba teist päeva istun ma praktiliselt päev otsa toas. Eile käisin päeval arvutis ja pärast tulin ühikasse ja vaatasin ja mängisin esimest korda kahe aasta jooksul, mil mul see arvuti olnud on, siin olevaid mänge. Spider Solitare, Mahjong ja mingi mälutreenimise mäng olid mu parimateks sõpradeks. Ja närvi ajajateks. Jõudsin ka vist kolmandat korda Music and Lyricsit vaadata, mis mul ammust ajast arvutisse on jäänud. Täna tegime hommikul pannkooke ja hakkasime linna minema, et siis mingi mälestusmärgi või mälestuspäeva raames ringi käia ja asju vaadata. Aga kuna, mu naaber pidi kooli jaoks täna netti minema, siis pidi ta varem oma buddy juurde minema ja ma tuiasin niisama linnas ringi. Tagasi tulles triikisin üle 2 tunni. Mõnus...
„Pühapäev on tore päev, isa täna töölt koju jääb...“ või kuidas see laul nüüd oligi. Igatahes, siin võib seda vist küll peaaegu kõigi isade ja ka emade ja muude isikute kohta öelda. Ma vist pole varem Saksamaal pühapäeviti poodi minema hakanud või sealt isegi mööda käinud, sest no kõik on kinni! Samas hea kokkuhoiu põhimõte: ei mingit võimalustki raha laiaks lüüa, ei riide- ega isegi mitte toidupoes. Ja arvutiklass on ka kinni. Kuigi nädala sees on hommikul 8-st kuni öösel 2-ni lahti ja laupäeval 22-ni. Nii jääb ju liiga palju puhkamisaega! Vihma ka sajab. Ja üldse on ainult 11 kraadi sooja.

Kõik
(masetseb veidi).

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar