kolmapäev, 21. oktoober 2009

Halloo,

ich bin zurück! Eelmine nädal algas siis lõpuks kool. Mul oli koguni 2 ainet!:D Jah, loengute alguse edasilükkamine on siin väga moes, nt selle nädala esmaspäeva õhtul pidi mul ühes aines esimene loeng olema, aga kohale minnes tuli välja, et seal toimub hoopis eelmise semestri eksam. Tulin siis sama targalt koju tagasi.
Eelmise nädala ainetest üks oli poliitika osakonnast ja sellel seminaril osales ainult 4 inimest! Nii mõnus oli tegelikult. Ma ei usu, et Tartus kunagi sellist privaatloengut toimuks. Tegelikult peaks sinna veel inimesi juurde tulema, aga loodetavasti mitte väga palju. Ja veel üks imelik asi on selle toimumisaeg: kahel novembri nädalavahetusel, aga siis juba kaks täispikka päeva järjest!:S
Teine aine oli Vocabulary Building. Mu meelest veidi mõttetu. Eilseks oli vaja kodus läbi vaadata nimekiri 2000 inglise keeles enamkasutatavast sõnast ja akadeemilistes tekstides enamkasutatavatest sõnadest ning ära märkida need mida ma ei tea. Nendest 2000st teadsin kõigile vähemalt ühte tähendust, ja siis onu käis ringi ja vaatas ja kui ma seda talle ütlesin, siis ta vastas poolkurjalt, et sa pead enda vastu ikka aus olema, sest kokkuvõttes pead kõiki neid sõnu teadma! No tõesti, kui minu kõrval olevad inimesed ei tea selliste sõnade nagu 'cattle' ja 'greed' tähendust, siis ta tõesti võib arvata, et ma peaks ka samade teadmistega olema!
Loodetavasti saan kursuse lõpuks siis need akadeemilised sõnad peale kahte aastat lõpuks selgeks:)

Ei viitsi praegu rohkem koolist rääkida.
Mulle väga meeldib, et erinevalt Tartust on siin campus. Seega palju kohti, mis just tudengitele mõeldud: lisaks sööklale nt kino, 3 baari, raadio peaks olema ja Club der Kulturen jne. Viimane on selline huvitav koht, kus tudengid korraldavad ise üritusi ja muuhulgas ka töötavad seal asuvas baaris (vist tasuta). Igatahes, CdK-s olen viimasel ajal tihti viibinud. Nt toimus seal reedel India Diwali festivali tähistamine. Indialased tutvustasid Diwalit ja pakkusid India toite. Pärast ma küll tõmbasin uttu ja läksin kluppi aga tore oli ikkagi:) Esmaspäeval oli samas kohas Tšehhi-Slovaki õhtu. Ühtegi ettekannet ei toimunud aga pakuti küüslaugu suppi ja leiba. Saate vist juba aru, et tasuta toit on üks põhjus miks sinna minna;) Tudengi värk noh. Ja eile toimus Kanada tänupüha tähistamine. Tutvustati, kuidas kalkunid ehmatusest südamerabanduse saavad ja vihmase ilma korral üles vaadates ära upuvad, ning hiljem pakuti seda sama täidetud kalkunit koos kartulipudru ja aedviljadega söögiks. Toidu eest paluti seekord küll väikest annetust, kuid see 50 senti ei morjenda. Eriti, võttes arvesse varasemaid tasuta sööminguid:)

Nädalavahetusel, hispaanlastega Hispaania ajaarvamise järgi peol käies (jõudin koju 6:40) ja nende külma ilma üle kurtmist kuulates jõudsin juba hetkeks kahetsema hakata, et ma ka Hispaania sooja päikese alla oma Erasmust veetma ei läinud. Aga samas pole sellel ilmal häda midagi, kui su ümber on toredad inimesed:)

Tegelikult on viimase kahe nädala jooksul veel palju juhtunud, aga ma olen liiga laisk, et oma klaviatuurist selle kohta midagi välja imeda:D Ahjaa, seda võin öelda, et esmaspäeval käisin tantsu trennis: hip hop, jazz, funk dance. Udupeen.
Ning eile üritasin oma sõrme kapsasalatisse hakkida ja sain sellega ka osaliselt hakkama:D

Tšutšufrei!





.

3 kommentaari:

  1. oi, Reksu ma juba arvasin, et sa oled seal türklastele mehele läinud ja nad on sind oma haaremisse kinni pannud, et nii kaua sinust midagi kuulda ei olnud:)
    Ma kohe ei saa vakka olla ja pean kommenteerima - jälle kohe näha, et sa pole merekas käinud, et loodad, et kõik asjad õigel ajal hakkavad... parem hiljem kui varem, nagu ütleb vanasõnagi. Ja privaatsusest niipalju, et kui tahad eestis nii jätkata, siis astu ttü-sse, mu loengutes ongi 4 inimest koos minuga. Ja ei ole eriti tore, kuna nr 1 ei saa juttu ajada ja värskemat kõmu ja klätsi levitada ja nr 2 koguaeg peab midagi vastama:(
    Nii. Inglise keelest ma peaks ütlema, et ma vaatasin need 2 sõna sõnastikust järgi. Pole vist selline talent:P Samas mingi ahnus on mu jaoks üldse igas keeles võõras termin, kaasa arvatud eesti keeles:D
    Ja siis ma pean veel ütlema, et see CdK tundub mingi sama imelik koht nagu tartus on see geideklubi:D tundtud ka kui kenklubi:D
    Ära käi seal igalpool!
    Ma räägin, et pane ükskordi oma toas räige läbu maha!!!
    Ja üldiselt ma ootaks ikkagi igapäevaseid ülevaateid. Igav hakkab siin töötul magistripreilil muidu:P

    VastaKustuta
  2. Eha, ma pean ikka mainima, et sul väga huvitavad mõtted alati:) TTÜ tundub tore variant olevat, kahjuks peaksin ma enne seda mereka läbinud olema, või üleöö nt füüsikuks hakkama. Veits keeruliseks läheb:D

    Pole probleemi, kui sa neid ingliskeelseid sõnu ei tea. See kommentaar nende kohta oligi pigem inka fillidele suunatud. Nii et ära muretse:)

    Ja genklubi - tore kultuurne koht ju. Sa pead ikka rohkem päälinnast Tartumaile sattuma, ja sealseid häid mõtteid kogema;)

    Ning miks oma toas läbu pidada, kui selleks sobivad imehästi teiste toad. Lihtne: ei mingit probleemi lahkuda mitte tahtvate külalistega, ega hilisemat tagajärgede koristamist;)

    Töötu Erasmuse-preili tervitab.

    VastaKustuta
  3. Muidugi mul on huvitavad mõtted (ja seda ilma Tartus elamatagi:P) Sest nagu sa aimata võid, siis ma ei suuda elada kuskil, kus ma tean, et pole 100 m raadiuses merd:P
    Tartus ma tunnen ennast nagu kala kuival maal ja ma ei hooma seda nn kultuuriinimeste kantsi fenomeni. See on umbes sama asi, nagu enamus inimesi ei saa aru Edgar Savisaare fenimenist:P

    Tsutustsusuu sullegi!
    Ja muide, ma lugesin kuskil, et venemaal sai 1 kodutu miljonäriks sellega, et kogus omale mingi pool miljonit pudelit, viis need korraga ära ja siis investeeris aktsiatesse ja nüüd sõidab hummeriga ja elab kuldses majas ja sööb kaviaari. Et siis - mõtle selle peale:P

    VastaKustuta