neljapäev, 29. oktoober 2009

Ma vist unustasin kirjutada ühest väga põnevast avastusest, mis ma tegelikult juba umbes kuu aega tagasi tegin: meie esimese korruse üks naiste WC on ilma potita, ehk siis selline, kus on poti asemel mingi madal asi kuhu saad jalgupidi peale ronida! Miks!? Isegi kui siin majas leidubki aeg-ajalt sellise poti usku inimesi, siis ikkagi miks peaks selle siia ehitama. Ja kas see tähendab, et isegi kui neid inimesi leidub, siis nad kõik jooksevad koguaeg esimese korruse vahet? veider.



Üldiselt hakkasin ma nüüd peale tanstulõviks olemise ka võrkpalli proffffiks. Selliseks, kes lööb palli vale kohaga ja peale igat mängukorda omab paar päeva siniseid käsi. Harjutamine teeb meistriks.

Uisutamas käisin ka. Suutsin ühe korra kukkuda, kuid üritan ennast välja vabandada sellega, et see oli lumesõjast tingitud.

Mis veel. Nädalalõpp oli ikka veidike pidu.
Neljapäevasel olengul olin sunnitud ühel hetkel meestekarjaga üksi jäädes rammsteini uut videot vaatama. Põnev

Reede õhtu lõppes Döner-Drive-In's:) mmmmmm! Tegelikult on siin ka Döner King, aga see asub veits linna teises otsas ja ma pole seal sees käia jõudnud:D

Ja laupäeva lõunal äratas Jaanika mu üles teatega, et meil tuleb bulgaarlastega magusasööming. Nii ma siis tormasin poodi ja otsustasin järelejäänud vähese ajaga küspsisetorti teha. Jällegi: mmmmmmmmm! Ja samal õhtul tegid itaallased meile pastat. Mmmmmm mmmmm! Väga 'gurmaanne' nädalalõpp seega. Süüa me oskame!
Sellest väiksest köögiolengust aga kujunes suuremat sorti tantsupidu, sest mingeid ime teidpidi jõudis kõmu CdKsse, kus toimuvalt igavalt jalgpalliturniiri lõpupeolt inimeste massid kohale voolasid.
Kuuenda korruse elanikud ei olnud eriti rõõmsad.

Nädalalõpul jõudsin käia ka lähedalasuvas Augustusburgi linnas ja lossis.

Söögi teema jätkuks ütlen seda, et sain teada, kus asub siinne vene pood: 'Sputnik'- on tal nimeks ning mul on plaanis sinna lähiajal pelmeene ostma minna!


PS! Eha, tahaks küll omale ka kuldset maja.....pean ka sellele pudeliärile tõsisemalt mõtlema, kuigi üks poiss meil juba on 'Pfand-pirat' - nt korjas peo ajal põõsa alla pudeleid varuks:D


Döner King!



Uisutasime


Powerball-pidu:)



Pasta:



Augustusburg:

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar