teisipäev, 17. november 2009

Sain just koori lehte mineva artikli valmis. Kuigi ega ta päris nõuetelevastav ei tulnud, sest sai nii pikk pikkk pikkkkk..... Aga eks näis. Ma ei osanud lihtsalt kõike 3500-sse tähemärki ära mahutada.

Karoli, sa oleksid pidanud mulle varem seda Berliini asja mainima!!! U2!!! Mul ju pole telkut ja ma ise liiga laisk, et saksa uudiseid lugeda:D Muidugi ma teadsin, et müüri langemise aastapäev on aga esinejate nimekirjaga polnud kursis. Samas oleks nädala sees reisimine väga kalliks läinud. Aga ikkagi peaks vist jah hakkama ennast kohaliku eluga rohkem kursis hoidma:) piinlik....

Aga, mis muidu.
Unustasin eelmine kord mainida, et eelmise nädala laupäeval käisin teatris. See polnud nagu päris päris teater, vaid 5 väliüliõpilase osalusel toimunud improvisatsiooniline teater, kus lasti seinale huvitavaid erinevate rahvaste muusikavideoid ja siis välisüliõpilased, kelle hulgas ka Jaanika oli, liikusid mööda lava ringi ja aeg-ajalt lugesid igaüks enda keeles kõva häälega raamatut. Muidu olid väga huvitavad videod, aga kui välismaalased juba raamatuid lugema pandi, siis oleks võinud muusikat mõnikord vaiksemaks keerata, et midagigi kuulda oleks, sest tegelikkuses oligi nii, et nad küll lugesid aga üle muusika ei olnud küll mitte midagi kuulda.
Järgmisel päeval käisime väiksema seltskonnaga Bayerimaal Bambergi linnas. Bambergis asub Saksamaa kõige terviklikumalt säilinud ajalooline vanalinn (vähamalt Wikipedia järgi:D) ning see on ka kantud UNESCO maailmapärani nimistusse. Oli küll väga ilus linn. Kohati meenutas ta mulle oma kitsaste keskaegsete tänavatega Tallinnat. Teised ütlesid, et Bamberg on väga sarnane Prahale. Kuigi ma pole sinna veel jõudnud, kavatsen selle reisi varsti ette võtta;)

Bamberg:








Teisipäeval toimus ühikas meie korruse pidu. Ühikaid haldav amet (või kuidas iganes seda kutsutakse) Studentenwerk andis igale korrusele 37 Euri, et üks kräu maha pidada ja selle kaudu omavahel korruserahvaga rohkem tuttavaks saada:D Ja saime ka. Kuigi meie korrusel elavast ligi 30st inimeses olid kas või korraks kohal minu mäletamist mööda vaid veidi üle poolte. Kohe alguses olid miskipärast ka mõned teiste korruste ja üldse teiste majade inimesed kohal. Muuhulgas nt venelane Artjom, kes keelekursusel minu kõrval istus ja keda ma juba väga pikka aega näinud ei olnud. Muidu valitseb minu teada meie korrusel sakslaste osakaal, teisel kohal 4 inimesega on esindatud poolakad:) Kuigi ma olen koridori peal ka nt ühte aasialast näinud ei olnud peol peale saksa, poola ja eestlaste meie korruse pealt ühegi teise rahvuse esindajat. Pidu oli kokkuvõttes väga äge ning kestis kuskil kella 5-ni hommikul, kuigi ma lahkusin juba 4:30 :D

Neljapäeval sattusin ma osa võtma ühest teaduslikust uurimusest. Olime peale lõunasööki Mensa ees kohvi joomas, kui meie juurde tuli üks tüdruk ja küsis, kas oleksime nõus osa võtma ühest mälu uurimusest. Ma mõtlesin, et miks ka mitte! Andrés pidi tööle minema ja Luca suutis ennast lihtsalt välja vabandada ja nii läksin ma sinna oma sakslasest naabripoisi Olliga. Ma lootsin, et kuna tegemist on mälu uuringuga, siis pean ma "Memoryt", "Mahjongi" või muud sarnast asja mängima, aga tegelikult pidin vastama küsimustele, et kuidas ma ennast hetkel tunnen ja kuidas ma ennast siis tunnen, kui mõtlen mõnele minevikus toimunud olukorrale, kus omasin teiste inimeste üle võimu. Siis pidime silmi pilgutamata läpaka veebikaamerat jõllitama samal ajal, kui see filmis, ja peale seda jälle 9-palli süsteemis läbi erinevate meeleolu kirjeldavate sõnade hindama, kuidas me ennast tunneme. Ühesõnaga, palju tundeid! Pärast anti Haribo kommi. Kõik teaduse nimel!

Reedel otsustasin 'mässata' ja selle asemel, et nii umbes 6 korda Brauclubi minna (kuhu väga suur hulk välistudengeid jälle läks), läksime Oldeniga ühte teise kluppi, mis oma õhustikult oli rohkem selline vaba, 'mitte-sära-disko' koht. No rohkem boheem koht, kuid samas mitte väga. Teema oli vist 60.-ndad aga mängiti ka muud retrot. Kuigi alguse poole olime meie tihti kahekesi ainsad "staarid" tantsuplatsil, sai kokkuvõttes siiski mõnusa tunnikese veeta. Kauemaks ei hakanud jääma, sest mul oli järgmine päev seminar.

Ja laupäeva õhtul käisin ma kasiinos!! Mina ei mänginud, ma leian paremaidki mooduseid, et oma raha kulutada:D Käisin lihtsalt ühe indialasega kaasas. Ta kaotas ruletis 65 euri! Ütles, et võitis ükskord 250 nii et on omadega veel plussis ja pole hullu!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar