kolmapäev, 2. detsember 2009

Servus!

Mul käis täna päkapikk!!! Tõi ukselingi külge šokolaadikalendri:)

Muidu tahtsin mainida, et käisin eelmisel pühapäeval (22.11) Dresdenis teatris "Romeot ja Juliat" vaatamas.



Inglise filoloogia osakond tegi rongireisi välja nii, et 5 euri tuli ainult välja käia. Ja väga äge oli! See polnud klassikaline Romeo ja Julia, vaid kaasajastatud versioon. Rohke actioni (cage fighting:D), püsside, hip hopi ja muuga. Meenutas veidi Ethan Hawke'i "Hamleti" filmi, sest etenduses kasutati ka live videosid, nii et aeg-ajalt oli tunne, et olen kinos: mitut samal ajal toimuvat tegevust näidati korraga. Ja muidugi võib mitmeid paralleele tõmmata ka Baz Luhrmanni "Romeo ja Juliaga". Kuigi enne teatrisse minekut polnud mul aimugi, mis, kus ja kuidas, siis kokkuvõttes mulle väga meeldis!

Väike video ka:



Neljapäeval sai siis lõpuks see kaua oodatud venepärane sööming teoks. Na endlich! Tegin siis lisaks külmkapis truult enda aega ootavale 2-kilosele pelmeenipakile veel ka pannkooke ja ostsin hapukoort, -kurki ja muidugi odavaimat viina, mis ma leidsin. Kaheksa inimest said sellest kõigest kõhu ikka päris korralikult täis pugitud. Kahjuks unustab mu vana pea alati sellistel söömingutel pilti teha ja mul ei olegi ühtki tõendit ette näidata:(

Kuid mul on olemas tõend (kuigi ka ainult poolik), sellest, et mina, kui tavaliselt mitte eriti gurmaanne tüüp, sõin paar nädalat tagasi esimest korda karpe (vist...), siis, kui Saksalne Stefan meile mitmekäigulise pidusöömingu korraldas.
Ja see tõend on selline:



Ka sellel esmaspäeval toimus sarnane veidi väiksemat sorti sööming. Jälle sai karpe pastaga ning lisaks einevatest asjadest kokku segatud "veiniga" maitsestatud sooja koogelmoogelit:D mmmm

Tegelikult oli eelmine nädal üldse erakordselt venepärane, sest CdKs toimus laupäeval vene pidu! Rohke vene tümaka, kaaviari saia, viina, oguretšekite ning muidugi venekeelse kontingendiga. Mul oli kohati juba täitsa kodune tunne:D Eriti veel siis, kui WCs käies kuulsin, kuidas üks venelane (Eestis ütleks arvatavasti lihtsalt: "üks vene jorss"!) kellegagi juba tüli noris ja "naahhhuid" ja muu tore sõnavara kaunilt lendu tõusis. No teada-tuntud tõde ju, et ega see üks korralik (vene) pidu pole, kui kaklust ei toimu! Õnneks seal vist asi nii kaugele ikka ei läinud.

Ja laupäeval läksin jälle Tšehhi. Ühe sõbra juurde Liberec'i. Jah, see koht, kus selle aasta alguses suusatamise MM oli ja meie Andrus kulla võitis:) Suusahüppe mägede juures ja sealse mäe otsas olles kujutasin, kuidas Andrus, Jaak ja teised suusaässad mööda neid metsi ringi tuiskasid:D
Sõime tüüpilist tšehhi toitu: guljašš "knödel'iga"(saksa keeles)ja jõime peale "Kofolat" - Tšehhi variant coca-colast. Meenutab veidi meie poekalja. Söögi kohta aga niipalju, et kui meie sööme kastet kartuliga, siis seal ja ka Saksamaal süüakse seda "knödel'iga", ehk minu jaoks nätskemat sorti saiaga. Ja sõber veel vaidles vastu, et "ei, see ei ole sai, see on "knödel"! Sai, mis sai minu meelest:P
Kokkuvõttes, nii hea reis oli:)
Tõendusmaterjali ka:







"Kääbus" ja "Supermodell":D








Jällegi leidisin ennast Tšehhist:






















Ah siit siis tulebki lumi!






2 kommentaari:

  1. Lõpuks said ka aega kirjutada. Ma juba kaua ootasin uut osa su elust.
    See tüüp seal supermodelli ja kääbuse pildi peal on päris nunnu - hea maitse sul Reziina!
    Ja kas sa nagu koolis üldse ei käi, et koguaeg kuskil ringi reisida saad?
    Ning lõpetuseks, kes on see salapärane sõber üldse seal Liberetsis?

    VastaKustuta
  2. Kiire elu, kiire elu.
    Ega ma nädala sees ei reisigi, ikka nv.
    "Salapärane sõber" on Tomaš ja ta ka täitsa piltide peal olemas. Nt esimese pildi peal vasakult teine:)
    Ja miks ma ei saa ühtegi osa sinu elust lugeda? Tahan ka teada, mis sa teed!

    VastaKustuta